Obsah obrázku text, Písmo, logo, symbolObsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

PRŮBĚH PRODEJE

 

  • Začátek spolupráce, první schůzka a odhad tržní hodnoty nemovitosti

Probíhá prohlídka nemovitosti, kdy zhodnotíme technický stav a seznámíme se s dispozičními prvky, dále zjistíme Vaše individuální požadavky a představíme možnosti prodeje. Společně stanovíme optimální prodejní cenu.

 

  • Příprava nemovitosti k prodeji

Podepíšeme zprostředkovatelskou smlouvu, ve které nastavíme všechny podmínky prodeje. Připravíme nemovitost na focení, případně zajistíme její úpravy, aby byla atraktivní pro potenciální zájemce. Součástí této fáze může být také zajištění energetického průkazu nebo řešení právních vad na nemovitosti, například břemen, nezkolaudovaných částí nebo zástavních práv. Navrhneme strategii pro úspěšný a efektivní prodej nemovitosti

 

  • Profesionální prezentace

Probíhá profesionální nafocení, kdy zvýrazníme přednosti vaší nemovitosti pomocí profesionálních fotografií. Záběry nemovitosti a okolí z ptačí perspektivy pomocí dronu, včetně videí. A další vhodná propagace, která zvýší atraktivitu nemovitosti a usnadní rozhodování zájemců ke koupi.

 

  • Inzerce a marketingová propagace

Připravíme pro Vás poutavý a přesvědčivý popis s kvalitními fotografiemi, aby přilákal co nejvíce zájemců a zajistil dosažení co nejvyšší ceny. Vaše nemovitost bude umístěna na předních inzertních portálech a pravidelně aktualizována, aby neztratila na atraktivitě.

 

  • Prohlídky s potenciálními kupci a jednání

Organizujeme a vedeme osobní setkání se zájemci o koupi nemovitosti, zajišťujeme jejich otázky a vyjednáváme podmínky prodeje.

 

  • Rezervační smlouva

Ve spolupráci s partnerskou advokátní kanceláří uzavřeme rezervační smlouvu (prodávající, kupující a naše kancelář). Tato smlouva je uzavírána po prověření finanční situace zájemce, včetně zajištění hypotéčního úvěru prostřednictvím našeho finančního specialisty. Podpisem rezervační smlouvy a zaplacením rezervačního poplatku kupujícím je nemovitost pro něj tímto rezervována.

 

  • Uzavření kupní smlouvy a příprava dokumentace 

Po potvrzení zájmu a zajištění financování předáme veškeré podklady právní kanceláři, která připraví návrhy smluv, návrh na vklad vlastnického práva, dokumenty k advokátní úschově a dalším potřebným formalitám. Všechny náklady na právní služby, úschovu a zápis do katastru hradíme z dohodnuté provize.

 

  • Reprezentace na úřadech

Po podpisu kupní smlouvy za Vás vyřídíme veškeré potřebné úkony, komunikaci s příslušnými úřady i bankou, která poskytuje financování.

 

  • Předání nemovitosti

Po zápisu vlastnictví v katastru a uvolnění kupní ceny prodávajícímu nemovitost předáme novému majiteli, provedeme předávací protokol a vyplníme všechny potřebné formuláře, včetně hlášení změny vlastníka v SVJ v případě bytu.

 

  • Po prodeji

Upozorníme Vás na veškeré daňové povinnosti spojené s vlastnictvím nemovitosti a pomůžeme s vyplněním příslušných daňových tiskopisů.

 

Prodáváte nemovitost?

Získejte tu nejlepší nabídku s naší pomocí! Stačí vyplnit krátký formulář, a my se o vše postaráme – rychle, spolehlivě a za nejlepší cenu.

FZ REALITY s.r.o. - nábor nemovitostí
Chci prodat nemovitost